BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, January 13, 2009

Lentera Timur


aku meminati Siti Nurhaliza..
aku suka setiap lagu dan melodi nyer..
aku baru memiliki album terbarunye "Lentera Timur"
aku beli pun sempena dengan besday siti..
semua album siti aku ada...
semua lagu siti aku tahu..
kalau kat karaoke, aku suka nyanyi lagu siti..
best..best..best..
kawan-kawan aku pun dh naik bosan agaknye...
tapi aku x kisah ape dieorg nk kata..
yang penting aku enjoy!!!
salah satu lagu yg aku suka dlm album terbaru dia..

"Di Taman Teman"
c/o
walau jauhku berlari
walau jenuhku mencari
tetap sungguh kau temani
tanpa jemu dan benci
biarku telan tangismu
biarku simpan resahmu
meski kau bukan milikku
teguh kau dihatiku
percayalah
kau inderaloka
kan kususuri
bahagiamu teman di taman ini...

kalau nak dengar lagu-lagu siti, belilah album die..
ikut macam aku "beli yang original"
kite kene sokong industri muzik kite... hehehe

No comments:

Post a Comment