BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 16, 2009

aku di Empangan






jumaat hari tuh.. aku di tugaskan besama rakan setugas ku untuk pergi ke sebuah tempat yang jauh di nun sana...





tempat tu di beri nama
"empangan bekok"..

(aku pun x tahu kenapa nama tu bekok... nak kata jalan kat situ berlekuk-lekuk... x jugak... )



tapi for me, tempat tu memang cantik... luas mata memandang, berat lagi bahu memikul.. (eah, x pasal2)..



ni lah tempat nyer...





problem customer x settle2... pergh tension aku dgn team....
berejam rejam kami kat situ...


kiteorg di keliling laut / tasik / atau sungai....
(aku pun x tahu nak tafsirkan)...
hujan pulak semakin lebat.. berdegup gak jantung...

(mana lah tahu tengelam timbul kang...) hehe



tgh2 aku memerhatikan sekeliling aku, tetiba aku ternampak pasukan koir dari seberang...

cantik susunan barisan die... cuma suara tu aku kurang jelas mendengar sebab hujan turun dgn lebatnyer..... sorry yer... x dapat nk bagi sorakkan yang gemuruh...



hehehe, pas jek aku bukak pintu cermin opis tuh, lintang pukang pasukan koir tuh lari...
hahaha

No comments:

Post a Comment