BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 21, 2010

mcm2... danish oh danish

rasa lama giler x balik kampung...huhuhu..
aku tahu, mak aku, adi bradik aku, semua dh rindu kat aku kann.. hahahaha
abg danish, damia ngan nafys pun rindukan makude kan kan... haha

si danish tuh den tahu, die rindukan jajan dari mak ude die jek..
kalau tnye syg sape.. cyg pappa!!.. cyg mamma!! tu jek..

kalo nk lele, cyg ode.. pandai budak kecik ni..

huhuhu.. rindu.. hari2 aku tepon abg danish..
ayat yg bese aku bagi..

ode : elo..
danish : elo epon
ode : danishhh..
danish : apee..
ode : dh mamam?
danish : dh mamam..
ode : baby ane?
danish : baby idooooo..
ode : mama ane?
danish : mamma idoooooo..
ode : bibik ane?
danish : bibik idooooo..
ode : danish ane?
danish : anish idoooo

hmmm.. semua org tido.. memandai jek abg danish ni.. kadang2 kalo aku kol, die sombong..
bile kite ckp, danish nk meanan? die mesti akan kata.. " nannakkkkkk" ( aceh, berlagak sehh)

hmmm, sombong eah.. tp bile aku kata.. "ok, ode kacik apis maenan.. haha"
nanti die akan jerit kata.. angannnnnnnnnnnnnnnnnn.. ( kedekut).. haha

nk hilang rindu punyer pasal, hari2 aku tepon si bujang tuh.. skrg ni die dh mula syg adik die
" DAMIA"
Hari tu, ade cousin nk ambik adik die bawak balik... die menangis sekuat ati.. jerit..
" nannnakkk.. mammma..adikkkkkkkkkkk..mammmaaaa.. adikkkkk..." hahaha

hahaha tahu takut, kalo x, nk buli jek... tp hari2 setiap pagi, die mesti cium kpala adik die..
" ummmmaaaahhh.. " panjang ummm die.. smpai basah kpala damia kene air liur die..
kalau mia masuk buai, sibuk die yg nk henjut.. org lain x boleh.. die sorang jek.. smpai jemu.. hmm mcm2.... ( eleh kejap jek tu die rajin, pastu die tinggal jek damia).. exsen jek lebih..

bulan 4 ni, rekod dlm sejarah, hmpir sebulan aku x balik... hahahha
aku cari pengalaman baru.. hehehe.. setiap minggu tido kampung member.. hahaha
minggu kedua, g pontian.. besh.. tp malu lah.. heheh.. tp layankan jer.. pastu minggu ketiga, den g kampung kulai pulak.. besh jugak.. mkn satee.. sedappp.. sampai lenguh garham den..

walauapapun, tu semua pengalaman b4 kawin.. hehehe..
thanks kat korang!..

akan ku semat memory dlm hati smpai mati.. hehe

ok, and plan weekend ni.. nk g kenduri plak.. haha.. n nk g jom hebohhhhhhhh!!

jom jom jom jom jom heboh hebohhhhh!!!

byeeeeeeeeeeeee!!!



No comments:

Post a Comment