BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, June 15, 2010

tetibe teringat crite ni...

hari tu.. sebelum aku bercuti panjang..
kalo x silap masa tu hari selasa.. mlm aku dh gerak balik muar..
aku memandu dgn berhemah... hehhe.. yola..
busan beb sorang2.. asik menyalak jek.. nyanyi.. nasib dlm krete tu aku sorang, kalo dua orng, aje yg lagi sorang tu kompom telinga die berdarah, asik dgr sore ct jek.. acehhhhh.. hahahaha

k, tgh2 bawak krete, tetibe aku teringat nk hantar baju kat opis mate aku dulu.. mr. john deen a.k.a e.md din.. haha..

call punyer call, last2 dapat.. rupenyer die baru balik dari pahang.. huuh, nasib kol dulu.. kalo x sia2 jek aku masuk BP.. Kalo dulu masuk kerna kawan, tp skrg kalo masuk dh x de makner nyer.. buang masa jek.. haha..

k, deal punyer deal, nk bagi baju bumi ku.. last2 jumpe kat kedai mamak jek dlm kul 8.. so, aku tersampai awal.. masa tu kul 7.30 ..

so, tetibe teringat satu ketika dulu.. aku penah duduk kat BP ni.. teringin benar nk sembhayng kat masjid berdekatan dgn rumah sewa aku dulu... so, mlm tu.. dengan izin ALLAH.. aku berpeluang jugak akhirnya.. hehehe.. tetibe tersentuh hati..

aku puji bilik air masjid tuh, bersih sangat.. makcik2 yg kat masjid tu semua nyer baik2 belaka.. syukur.. alhamdullillah..

kalau lah aku tahu betapa tenang nye sembahyang kat masjid tuh, dari dulu lagi aku hari2 menapak g sembahyang kat masjid .. ikut makcik jamilah.. hehehe

dh lama x dengar makcik bercerita, die kalo ajak bual, x penah habis.. panjang berjela.. tp biasalah org tua.. cam arwah atok aku jugak..

hehe..

No comments:

Post a Comment