BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, July 16, 2010

hmmm... hello girl

hmmmm... dh lama x merapu kat sini...
rasa malas dh menyelubungi jiwa...hmmm.. penat la bile duk jb ni.. keje x penah nk habis..
bile tgk kalender,  Ya ALLAH, lama lagi lah nak pencen!!!!!.. huhu

hmmmmmm,
sebuk2 jugak, tp yg best nyer tempat nk release tension kat jb ni byk..
nasib dapat housemate yg ok, baik, caring, bagus.. mcm yg ade ni.. KAK MAL, KAK AIN, FIZA AVATAR N hosemate yg paling setia.. dh 3 tahun jadi roomate aku.. sape lagi.. cik MALIN a.k.a KAK LONG.. hahaha.. mcm2 pengalaman aku ngan die beb.. suke duke, tepuk, tampor,ketawa, mengilai,gaduh,baik.. tu dh mcm garam n gule.. hari2 makan.. tp kami still lagi KAWAN.. dan aku rasa tu nama nya KAWAN... gaduh? hmm.. lama2 nk buat pe, buat dosa jek..

hmm, nasib baik jugak ade opismate yg sungguh baik hati.. sporting.. cyg u oll.. hehehe, gua tabek springg beb.. senarai nama panjang sgt..mls nk tulis.. ape2 pun, u oll memang dlm hati.. :)

ok, ckp pasal kawan, dulu gua ade sornag hosemate, merangkap kepada opismate jugak kot... sebab 1 bangunan keje...haha.. actually die tu ok bagi aku... tp mungkin di sebabkan masalah luaran yg xde kene mengena tuh yg telah mengeruhkan keadaan.. ok, aku x kisah.. memang x kisah, die nk pisahkan kami sebagai kawan dan sekrang die dh anggap aku ni musuh.. ok, aku x kisah.. die mengata aku makan kawan, ok, kata lah..sampai bila pun nk kata, kata lah.. aku x larang pun.. tapi cuma kene igt satu jek..balasan tuhan nanti.. pandai2 lah ko cari talian hayat.. hmmm.. well, org kan.. sifat x sedar diri tu memang ade.. rasa diri die lah yg betul sgt, rase diri die lah yg perfect sgt.. hmmm apo2 la..   tp cuma yg aku pelik, sekiranye die tu x bersalah.. (acehh, cm penjenayah pulak..) hehehe.. kenapa die nk menYOROK eak?? dh mcm katak bawah tempurung pun ade... kalau die rasa diri die betul, x bersalah.. kenapa nk menyorok, meyepi seorang diri.. dh mcm org meroyan mati laki.. semua aktiviti x terlibat... padahal die dulu seorang yg aktif sukan... tp di sebabkan masalah yg di reka sendiri... terus menyepi.. kenapa ek??? hello girl.. u dh besar.. k.. dh boleh fikir, mana yg betul, mana yg slah...

hmm, kite nk hidup pun, insyaallah lama lagi.. dh ade kerja baik, dh ade pelajaran bagus, hanya kerana jantan, terus jadi orang asing... hmmmm.. mcm2..

walau apapun, se benci mana pun ko kata aku, benci lah... aku x kisah... sampai bile pun x kisah...
tu semua kat tgn ko.. ko sendri yg boleh ubah utk jadi seperti biaseeeeeeeee... tu pun kalo ko mau.. kalo x nk, x peeeeeeee... hahaa

adiossssssss!!

No comments:

Post a Comment