BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 19, 2010

visit cust.. besh.. naik bot

tengah2 busan duk opis, sambil2 dengar lagu raye, bukak la folder picture lama2.. hehe..
terjumpe gambar2 ni.. masa awal tahun, aku kene visit customer.. hehehe..

dengan ilmu kepakaran yg aku ada dlm bidang setting meyeting i-fax n cdma ni, aku pun pegi la..
walau pun ni unit assurance punyer job.. aku skrg unit fullfillment.. so, ilmu2 dulu tu masih lagi fresshhh,
dan aku di minta utuk membantu...

well, tolong menolongkan amalan mulia,, so pada hari tu, aku pun meluangkan masa sekejap di Masai..
jauhhhhhhh... yg besh nyer, naik botttt.. hehehehe

customer aku, "pejabat Kastam".. so merasa lah naik bot laju kastam..
hehehe...

sesampai kat jeti.. huuh, besh gak tgk.. seronok beb..byk nelayan.. hahaha
aku sorang jek pompuan.. beran sehhh.. hahaha
tawakal jek.. insyaALLAH ALLAH melindungi kami.. hehe.. janji niat tu bersih..

ni la lokasi perjalanan.. n nasib jugak aku x mabuk laut.. hahaha



jauh jugak dari darat rupernyer.. siap nmpk jambatan separuh.. hahaha.. nmpk singapore.. ok la.. teruje sikit jek.. hahahhaa

setibe jek kat sana... aku pening2 lalat sikit.. sebab jeti tuh, terumbang ambing.. pening aku.. nasib x luarghhh.. gagaga

ni die tempat tuh.. cantik.. sunyi.. nyaman.. nk release tension, ok jek...


ni lah.. suasana di sana... besh kalo dpt mancing kat sini ni hehehe... x de sape kacau... kawasan die luas.. x ramai orng pun..

setelah selesai kerja... cdma n i-fax pun dh settle, pe lagi.. balik la... hahaha...

No comments:

Post a Comment