BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, October 22, 2010

Rombongan cik zassss... hahahaha

"Cinta yg lahir dari hati, cinta yg sejati..ketentuan dari ilahi,akhirnyer ikatan tersimpul rapi.."
SELAMAT PENGANTIN BARU ~ KAK AIN & AMIN
16.10.10



Ni lah gambar hosmate aku... kak ain.. a.k.a. akak tiri.. hehehe.. sebab die garang sikit tp besh.. kalo x de kak ain kat umah, sunyi kiteorng.. pasni, kak ain dh pindah.. huhuhu... kurang dh penghuni tmn sri tebrau..


rumah kak ain kat Port dickson.. so, bile jejak kaki kat sane, kompom la.. kepala pikir nk g pantai.. hahaha..besh nyer.. rase dh lama x g jengjalan.. asik sibuk jek keje.. x de masa sehh.. so, di kesempatan ini.. ak pun plan la.. bermalam di sri intan resort.. ni pun last mint dpt.. asik full jek... sebelum tu ade booked kat Glory Beach.. tp nasib sri intan dpt gak bilik 1.. hahahaha.. ok la.. yg pegi pun x ramai.. hanya aku, sal, razif (suami nyer si sal) n fiza.. ok la tu.. harge bilik pun x mahal.. dpt VIP Room tau.. hahahahha

sebelum ke PD, aku n the geng bermalam di muar dulu.. rumah aku.. smpi dlm kul 12 mlm.. masing2 dh tired.. so , besok nyer pas breakfes.. kami pun gerak.. dlm kul 11.30pg.. aku drive.. sesampai PD dlm kul 12.30.. Gile x aku pecut?? hahahahaa...

kak ain sanding dlm kul 1.30.. selamat semuanya.. alhamdulillah..  

ni gambar2 yg ade..byk lagi.. tp malas nk uploade..  


                                                           ni suasana dari depan hall












 budak kecik ni anak org.. hehee.. tp sporting habis.. tetibe jadik kenal lak.. hahaha... aku tulis nama kat pasir... die pun tulis gak.. nama die anas.. hehehe.. comel...




ni gambar masa nk setat programe BBQ.. tu sal dan suami die..


ni die... yg di bakarnyer.. hahaha.. besh tau.. nk2 daging burger tuh.. perghhh... sodapp pak
            ni ayam yg telah di perap selama berjam2... jenuh nk tunggu masak.. kompom hangusssss
ni lah hasilnyer... hahahahahaha....



ni fiza... last ayam die bakor.. x termakan sehh.. kenyang giler

ni aku.. cakk

                                              ni macam scary kann.. kan..kan.. eeeee tatut


ni di kala subuh menjelma... pepagi aku dh bangun.. smata2 nk hirup udare segar... kat JB xde makne nya nk dpt.. hahahaha

ok.. sekian.. dari wadi..

No comments:

Post a Comment