BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 24, 2011

pening di opis.. x sabor nk balik kampung.. penghilang tension.. anak2 buah aku

rase dh overload dh kepala ni memikirkan nyer,
setat dari last week, sampailah this week.. asik meeting, meeting, n meeting..
kalo x meeting, kene attend concall AWR..
nk kene siap kn report lagi.. proposal team building lagi.. huuhh..

semlm first meeting pasal team building yg akan di adakan di Punggai Bayu beach resort, desaru.
masa servey aku g ngan hj.dollah, n paper work, aku yg buat.. semua kos, bilik, mkn minum, aku yg kire...
setelah di tolak, darap, tambah, bahagi.. so, kata sepakat.. kene charge 1 kepala -rm100.

masa pembentangan semalam, alhamdulillah, semua ajk, setuju.. dan secara rasmi melantik sekali ajk2 lain utk menjayakan lagi programe ni..

pengerusi, biase lah.. kompom bos2..
yg sebuk, memenat diri g servey, kompom la kuli2..

haih.. walauapapun, hope semuanyer bejalan lancar.. aku mls dh nk pikir2 lg.. pening woo.. x nyenyak tido tau... huuuh..

besok cuti.. rase mcm nk rehatkn kepala otak yg kusut ni.. jumaat pun dh apply cuti.. terpakse ambik emergency leave.. sebab lambat apply.. lantak la.. janji aku nk berehat..rindu benor dh nagn danish, mia, apis n iman.. huhuhu

hari2 aku 3G.. mia dh sihat.. alhamdulillah.. sekrang dlm proses mengangkat buntut..
nk merangkak.. alahai.. lambat ko dikk.. tu la.. apak hang tanam uri dlm sgt..
gigi pun x de lagi anak buah aku ni.. hehehe.. bile senyum, cun.. bile menganga, alamak.. xde gigi la..
hahahaha.. mia cayang mia cayang.. rindu nyer..

ni kes tgh khusyuk tgk tv.. bagus2.. semoga jadi anak yg solehah..
beria tgk beb..


1 comment: