BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, September 14, 2009

bendera dah naik!!

hali tuk wa pegi shooping raye kat melaka... wallauwee, manyak olang wooo.... ish3..

sebenornye plan nk g shooping kat KL.. banker besar tunggu kat sane.. last mint, x jadi sebab atok waa still lagi kat spital la... cian diie x dpt itut..

huuh!!!
skali shooping, x prasan habis beribu..

ya ALLAH..

Sape lah x kenal aku ni.. kalau shooping, luper diri...
aku mengaku, aku seorang yang BOROS..
Aku x pandai nk uruskan "Duit aku" dengan baik..
asik lah, tebobos..

x mcm kak long.. bab berjimat memang terror..

nasib ATM mesin tu x geti cakap, kalo x.. mesti aku dh kene ceramah dgn mesin tuh...

"beringat lah wahai manusia, berjimat lah ko.."..

hahhahaaa....

raya dah nk dekat.. hapy!!! hapy!!!...

sembahyang terawih aku dapat buat beberapa hari jek.. itu pun masa first.. semangat berkobar2..

pastu kesihhatan x mengizinkan.. huhuhuhu... lama gak aku x dapat ikut.

ingat pas sihat, nk g terawih semula...
laaaa, bendera jepun pulak naik...

waaa dah rayer dulu... hehehehe..

sepanjang bulan ramadhan ni, ada 1 jek hajat yg tak kesampaian..
aku nk rasa sembahyang terawih kat masjid umah sewa aku dulu...
sebelum ni selalu sebut.. tp.. x de rezki..
mungkin aku tidak berpeluang untuk kali ini,

x pe lah.. ape boleh buat..

Sebenornyer, kat mana2 pun best kan!.. yang penting niat di hati kite tu kene IKHLAS!! kerana ALLAH SWT...

itu aje..

No comments:

Post a Comment