BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, September 25, 2009

raye ke - 5 nk masuk 6.. sebab edit tgh mlm ler...

sekejap jek dh raye ke - 6..
rase liat nk g keje...
kali ni , aku dapat jupe ngan kekawan lama..
zaman sekolah2 dedulu...
masing2 x berubah.. tetap kelakor..
kalo jupe, luper keayuan masing2.. gelak sakan.. x ingat dunie..
hahahaaaa... ilang rindu aku kat demo naa...
sekarang masing2 dh ade kerjaya tersendiri...
gaji masing2.. pergh! kalah aku!..
tp mejoriti nyer, keje nurse.
fiza, weyah, ain, zeha...
si nani pulak, sambung study kat unimas.. wahhhh!! tercabar gua!
si ikin, still kat JB.. jadi tailor, merangkap assistant mak die.. hahaha..
ade geng lagi aku nk meronggeng kat JB,... hah haha hah
si marzua pulak, hmmm si minah ni.. dh 6 tahun aku x jumper die..
sekali jupe, hahh!!.. hehhe.. keje celcom jugak ko eak.. hehee
x puas beb nk beraya..
rasa kejap sgt,,
pasni wa banyak lagi plan lain.. hahahaha.. jeng jeng jeng!!
lu tunggu haa!!

No comments:

Post a Comment