BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, January 13, 2010

Agenda tudey

hi u oll.. ( ceh, cam ramai jek yg tenguk.. blog aku.. hehehe)

dh lama aku x update ini blog.. busy lah wei..
bos aku kalau sehari die x kerah tenaga aku.. bleh demam kot die.. haha
tp x pe.. byk kerje, byk pengalaman.. byk ilmu, jauh kite berjalan... aceh ceh..

hari ni besday abg n adik aku.. hapy besday to u.. sory coz x dapat nk clebrate same..
celik jek mata.. aku terus wish kat dieorg... sebab takut terlupe.. merajuk kang..

selang jek 3 minit pas tu.. he eh.. ade feedback plak.. sekali bukak..

ini ayat nyer..

"Ude, aku teringin sgt nk jam tgn bum, x sampai 100 pun.. beli kan aku jam tuh..." dari si adik..

hampir 10 minit aku berpikir.. hmmm, jawapannyer - InsyaALLAH!

( aku ni walaupun berkeras tp penyayang org nye.. hehe.. aku bleh ikutkan ape yg adik2 aku mintak.. 1.nk komputer baru, aku belikan.. siap pasangkan streamyx lagi.. sebab x nk kasi dieorng duk terperap berejam kat cc.. aku x suke.. sebab adik2 aku ni pompuan.. 2. nk duit, aku leh bagi.. tp x byk lah.. bukan besor benor pun gaji aku.. haha.. 3.kalo time shoping, hmm masing2..pandai pilih sendiri.. tibe kaunter, aku kene pau.. hmm.. itu ok lagi.. 4.kalau topup pulak, aku sedekah 10 hingit jek sbulan.. haha.. ( pandai nk bercinta, suh pakwe yg topup kan la..) tu semua, time tgh kaya.. kalau pertengahan bulan, sndri mau ingat la!..haha.. walau apa pun, tu semua ade syarat nyer.. cume satu.. kalau die ikut ckp aku, aku ikut ckp die, tp bile die x dgr ckp aku... segala harta benda akan di tarik semula.. hahahhaha) - ini bukan buruk siku, tp nk mengajar supaya menghormati orng yg lebih tua.. espesially My Mum n Dad.)

ok, continue pasal crite ini hari..

td, Unit CSM telah melancarkan dengan rasmi nye.. RCC di Exchange Tampoi.
segelintir sahaja yg kene pegi.. ( habis xkan nk tutup kedai, opis kosong le pulak..)

pada mulanye, aku memang malas nk pegi... dgn kesihatan aku yg x berapa baik ni..
kunun nk mengelak.. tp dapat email dari big bos daa.. suruh g jugak.. kunun nyer, bleh jual saham... maksud bos, cari pasangan.. semua anak dara die suh g...

ek elee.. x moh la.. aku ada pilihan hati sendiri.. heheehhe, G.A.T.A.L.. kahkahkah
tp yg sebetulnyer, same2 memeriahkan majlis.. tu aje..

makanan.. ok la... ( jgn komplen byk2, nanti kene buat sndri.. hhaha)

pas hbis jek perasmian tuh, aku g MDF... Utk buat voice mail.. haha
member aku mintak tulun rakam suare utk cust die.. mula2 orng exchange dh buat kan.. incik lelaki.. pastu customer x puas hati.. kata nyer ade sleng jawa.. x sedap.. hahahaha ~ siot punyer customer, byk songel plak.. hhehe..

so, test argh suare aku..

dialoqnyer begini ..., :

"Nombor yg anda dail telah ditukar. Sila Dail 07####### untuk nombor baru.. Terima Kasih"

in english :

"The number you have dail has been changed.Please dail 07####### for the new number. Thank you.."

hahahaah.. klakor2.. tp sronok!

aku dh ade password die.. hehehe
pasni nk buat sendri kat no opis aku.. nk ckp..

"nombor yang anda dail, telah tersangkut di atas pokok.. sila hubungi 100 sekiranya terdapat sebarang masalah.. TQ"

hahahaa... tahu bos aku, habis kene tembak gune snapang gajah.. huuhu

hmm, penat berkije ni.. ( keje ape yg x penat??cube bgtahu aku.. hmm tido pun penat tau!)

hmm, planning besok,

sebenornyer, kalau ikut hati.. memang nk cuti besok.. tp last mint dapat email..
kene attend meeting utk team building CSM..
arghh, x de org lain ke??
last2, kene g jugak.. cancel sgala perancangan.. huuh!

besok stat training futsal.. just memain jek isi masa lapang.. bdn naik argh sejak duk JB.. tension gua beb!!

wookey, sampai sini aje tuk hari ni

No comments:

Post a Comment