BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 18, 2010

penatNyeerr..

hi smue.. ngantoz sehh bile hari isenin ni.. dh mcm tabi-at plak eak..
stiap kali hari isenin jek ngantokz, stiap kali ngantokz jek hari isenin.. hmmm..
bulu mata den skrg dh rendang jek ni... tunggu masa jek nk trlelap..
so, trpakse lah.. mengeblog sekejap.. gelakkan ngantokz... cehh, leh pakai ke???

smlm aku smpi lambat dari kmpg argh...
dengan menjadi pemandu yg berhemah... singgah 2 perhentian sebab ngantoz( tido kejap).. akhirnyer sampai gak kat umah dlm kul 1.30 pagi.. huuh, letih yg teramat... mana x nyer, biase sebelum lik jb, aku akan tido dulu ptg tuh.. dlm 2 jam.. or lebih skit.. ( tuk elak ngantok kalau memandu mlm..) tp semalam.. x dapat rehat lah.. coz g jejalan ngan member skolah dulu2... sekali jumpe, lupe diri.. pastu letih.. hehe.. serik aku..

pas sampai jek umah, kemas brg.. terus.. puupp.. membuta x hingat dunie.. mimpi pun episod skit jek.. cume terselit muke Sal tetibe.. hahhaha.. Sal, cm ne hang leh masuk dlm mimpi den?? hahaha

rase tido cam kejap jek... tetibe dh siang.. huhu.. baju x gosok.. terpakse bongko almari cari baju yg x payah gosok.. haha.. n last2, hari ni g opis pakai sempoi! hahaha.. nasib la. ade aku kesah?
terpikir nk pakai baju bola jek td.. tp x sampai hati.. heheh

td lunch, kluar ngan budak2 ni.. mkn kat foodcourt the store.. murah sehhh
patut la budak2 ni suke mkn kat situ.. mknan pun leh tahan.. tp nk menapak tuh.. jauh skit.. tp bagus.. leh excercise.. haha

ok, crite pasal aktiviti kiteorng masa jumaat lepas..

aku, sal, miera, az, nana, dayah, kak norliah, .. kami jek yg dpt meluangkan masa tuk main futsal hari tu.. just lawan memain jek ngan team dari pandan.. hehe..

dh lama x main, badan keras beb.. klakor2.. tergolek dok aku.. sakit.. huhuhu..
hbis maen jek dlm kul 6.40 ptg.. yg laen terus lik umah.. tp aku, sal, ayu, nana n miera.. kiteorng melencong.. duk lepak minum n mamam sat.. haaha.. best duk lepak ngan dierng.. borak2 smpai terluper jam dh nk kul 8.30... aje le.. destinasi aku pas ni jauh.. trus lik kmpg daa..
tp kaki sudah ade tande2 sakit... adusss.. nk drive lagi.. huhuhu..

stelah berjam race dgn honda cup.. akhirnyer sampai gak aku kat muor... dlm kul 10..
byk tmpt nk singgah ni... kene singgah exchange, singgah rumah spupu.. hntr die balik.. pastu truss lik rumah... pergh.. dlm kpala mcm2 dh pikir.. igt bantal, igt tilam, igt slimut... x sabor nk tidooooooooooooo u....

yg x tido lagi cume mak aku jek... hehehe, teman setia menunggu aku pulang.. huhu..
si hero aku 2 orng tuh.. dh selamat.. mimpi smpi mana ntah.. tp aku blik tetap tgk die dulu.. masing2 tido posing cam ape.. hehe.. tibe time aku nk mendengki dieorng.. kasik cium sampai die marah,hahah.. baru aku puas hati.. hehe..

cm biase stiap kali balik, mesti aku beli maenan tuk 2 hero aku.. dh kebiase lah.. aku kan suke budak2.. bile lah nk ade anak sendri.. musti best kan.. hari2 aku duk menelek.. hahahah..

dh2.. aku ni kalau part berangan no.1.. aje.. budak x hempok kata mak aku.. hehe



1 comment:

  1. terharu mira baca citer dari ida ni...heee...aktiviti smlm kiter tak nk update ker??nk kene ada mamarazi la camni..leh update pic kat blog t..heee

    ReplyDelete