BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 13, 2010

13.12.2010.. genap umur ku.. 24 tahun

24

dh tambah lagi 1.. sama dengan dua puluh empat.. tp rasa macam baru 20 tahun..hehehe
aku memang lum matang.. ramai kawan2 aku kata aku cm gitu..
tp aku ni ikut time.. kadang2 aku nmpk pemikiran matang
dan kadang2 aku mcm budak2 baru lepas SPM..

walauape pun, aku seronok dgn kehidupan ni.. cuma kadang2 ade terasa busan sedikit..
tp itu biasa bagi aku.. semuaorang nk kan kebahgaiaan, kegembiraan bersama orang yg di kasihi,
tp x semua keinginan itu dapat..

impian aku tinggi.. kalo bole, aku nk kan itu.. 
tp aku tahu.. semua itu memakan masa.. dan jugak usaha..
termasuk la hati.. bukan senang nk ambik hati orang...
ada yg di tepis, di tolak, dan ada yg di sambut.. tp x dihargai.. 
biasala..nama pun kehidupan kan..

dulu, aku penah buat silap... kesilapan yg besar dari aku..
aku x menghargai hati dan kepercayaan kawan aku.. masa tu aku fikir,aku buat sebab aku sayang..
tp sebaliknyer.. dgn kesilapan aku, akhirnyer aku di buang.. jauh dari kamus hidup die.. 
aku minta maaf wahai sahabat.. sekiranya bole aku memutarkan masa.. akan aku putarkan.. dan akan aku
perbetulkan kesilapan aku tu..maafkan aku kawan.. x de niat utk aku menganiaya.. hanya tuhan saje yg tahu.. 
di sebalik apa yg berlaku.. 

aku di beri hati yg suke menjaga hati kawan2.. tp kenapa kawan2 tidak di beri hati yg sama..
bukan aku menyesal.. tp aku di buru rasa yg sgt pelik..
adakah ini ujian dari NYA??
atau balasan yg perlu aku terima??
aku terima.. jika ini ujian dariNYA..
mungkin satu hari nanti, aku akan jumpa sinar yg aku cari selama ni..

hmmm..tetibe hati terasa sebak.. mcm memikirkan sesuatu..




  

No comments:

Post a Comment