BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 2, 2010

JUNIOR AKU

minggu ni aku balik muar..
terus smpi hari selasa.. isnin tu ade appoitment kejap ngan doktor.. checkupp..
hehe

rindu nyer ngan danish, apis n pricess miaaa..


danish pakai cermin mata tok mak die... chebuk jek abg baby.. hahaha

 yg ni princess mia.. hehehe.. adik aku dengki die.. letak atas penimbang.. hahaha.. sian mia.. rindu miaaaa,nanti mak ude balik, kite tido chama chama ea.. hehehe.. x yh tido ngan mama..

yg ni lak, panglima al tamiz najedat.. hehe.. pendekar sulung akak aku, kak ayu.. hehehe.. hencem, sejibik bapak die.. hehehe.. bile aku dukung, malu2 kucing.. comel.. gerammm.. dpt peluk, sedap ni..

 yg ni pulak, irish.. suke buat mulut belon.. bak kata tok ibu die, kalo mulut cm gini, trademark marah die.. hahaha.. nasib jarang jumpe budak kecik ni... tunggu irish balik kmpung, akan ku gigit pipi mu.. hahahaha

hmmm, gambar apis xde yg the latest.. sebab die tu.. ya allah.. ligat tolllll.. x sempat nk snap, die dh lari.. die baik time demam jek budak bertuah ni.. haih.. ade sekali, aku berckap dgn die, lum habis ckp.. die dh lempang aku.. huuh, pelagi.. aku peluk, geletek smpi nangis.. padan muke..hahaha

si iman lak, pandai posing, dh jadi anak dara... hehehe..pandai melawo dh..
org solek, die pun nk bersolek.. kalo kenekan gincu.. hah, hambek.. setgh jam bibir x jejak.mulut x nk tutup.. hhahaah iman iman.. badan debab.. tu lagi sorang.. kalo peluk, sedappp.. mcm bantal peluk mampat!!
hehehe..

sayang junior2 aku tu semua.. hehehe

:-P


No comments:

Post a Comment