BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 16, 2011

dasat beb.. nasib aku x g mmc KL aritu

tragedi yg paling teruk aku rase.. sungguh dalam...


petang tu, adik aku 3G aku.. masa tu die kat kolej.. kat asrama..


sekali tgk, mak aiiiiii.... banjir siot.. bergelimpangan kerete... tengelam tu..


bayangkan la dalam 56 bijik krete yg kene.. hari yg sungguh malang bg sesiapa yg kene..


nasib la aku x jadi naik kl hari tu, kalo x, ... huuuu, x nk pikir..


tatuttt...






ni la die.. gambarannyer... so pasni, bagi sesiapa yg ade kursus kat tmtc, beringat la ye... jgn la parking kete kat dlm.. belaku sekelip mata.. kalo leh, parking kat dlm kelas.. hahahahaha.. x pun, request kat dato, suh buat parking atas bangunan.. shooping complex boleh, x kn asrama x leh.. tol x?


ade trainer yg menangis, bile tgk kete dieorng dh tenggelam, n ade pulak yg kene hentam tembok.. fuuuh, kete baru tuh.. putih mata beb..

No comments:

Post a Comment