BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, February 17, 2009

keluhan yang terasa...

busannyer.....

hari ni member2 aku x de kat opis..
masing2 membawa diri..
member sebelah aku ni kene keje luar,
CJ pulak g kursus...huhuhu
fuhhh, x de kawan nk mengumpat!

busannyer.....

ermm, nk bergayut..
tapi nk bercakap dengan sape.. semua org tgh sebuk,
kak long ku yang kat KL tu, asik meeting jek.
dah lama rasanyer kami x berborak, ketawa2 dlm tepon..
beremail pun dah jarang...
tapi aku faham kedudukan die skrg..
aku mesti kene fahamkan.. sebab aku dah matang! hehehhe

ermm, hari ni besday kakak angkat ku.. kak AYU..
Aku orang ke2 yang wish dulu.. hehehehehe..
aku sayang kak ayu macam akak aku jugak,
die selalu ambik berat pasal aku,
Time aku ade masalah, die ade dengan aku..
aku banyak minta nasihat die skrg nie..
Dan k.u selalu bantu aku dalam pengurusan makanan iaitu DIET yang SEIMBANG!..
hasil yang aku dapat sekarang ni pun, sokongan dari die n kawan2 sekeliling aku..

aku betul2 menghargainyer..

sayang kamu semua!



No comments:

Post a Comment