BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 20, 2009

nasib sang Ibu...

sembang petang.....

Pada suatu petang yang indah, di tepi sebuah sawah.. kelihatan si Ayam bersama dengan Si Lembu berborak-borak sambil merenung ke langit dan meluahkan rasa tidak puas hati kepada manusia...... begini dialoq nyer :

Ayam : Aku memang tak puas hati dengan manusia nie.. die orang memang kejam..

x berhati perut.

Lembu : kenapa pulak ko ckp mcm tu ?

Ayam : ye lah.. penat aku bertelur.. sedap2 jek diorang makan telor aku..

aku teringin nak ada anak.. bak kata org, nanti kalau aku mati..
ada lah keturunan aku kat dunie ni..

Lembu : elehh, tu baru sikit.. aku ni haa.. lagi kesian.. dieorg x pernah nak hargai.. huhuhu
Manusia banyak minum susu aku.... tapi x de sorang pun panggil aku MAK!!!!

hahahahahaha....

No comments:

Post a Comment