BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 7, 2009

OverTime le pulak!!




internet kat ofis aku ni dah baru baik dari penyakit sawan..
x nk beroperasi 2 hari... demam agaknyer.






tapi semalam Dr.Salleh dah mengubatnyer...
die seorang pakar Streamyx yg di lantik khas..
hrmmm, rupe2nyer Jantung ntenet ni x berfungsi di atas...



patut lahhhh...






tension tau, 2 hari x buat kerja..
kerja menimbun-nimbun...
terpaksa aku OT hari ni...
semalam, kenelah buat muke x malu.. pinjam pc member aku...



bos aku call, suruh submit jugak report..
dia kata " buat lah muka x malu, g tmpt org kejap"....
die suruh g tempat bos kecik aku, x nk lah... sebab jauh..
nun di seberang sana... kalau ade jejantas, nk gak aku g...

so, terpaksa lah i buat muke sposen.. g tempat CJ...



anyway, thank a lot CJ..

(",)

No comments:

Post a Comment