BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, July 9, 2009

Di mana, di mana.. dan di mana...

Di mana hati aku..
Di mana diri aku..
Ya ALLAH, tunjukkan lah jalan kepada hati aku...
untuk pulang kepada aku...
Suluhkan cahaya kebenaran di setiap perjalananku.. Ya ALLAH..
untuk mencari di mana diri aku..
Temanilah aku di mana- mana destinasi yang Engkau hentikan..
sehingga terhentinya nafas ku Ya ALLAH...
Kasihi lah aku disetiap waktu..
Dekati lah aku tika aku didlm kesusahan Ya ALLAH,
Sinarkan lah hidup aku dgn kebahgiaan...
Pemurahkan lah rezeki ku dgn rahmatmu Ya ALLAH...

Bantulah aku....

Ceriakan lah kembali hidup ku..
Hanya linangan air mata sahaja yang menemani diri aku...
sepanjang aku disini...
Tiada siapa yang memahami diri ini... selain dari mu Ya ALLAH...

No comments:

Post a Comment