BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 15, 2009

dentam dentum...

hmmmm.. bile lah nk habis open mengehouse nih...
semua orng nk buat open house..
termasuk lah rumah aku..
hmmm, penat pewot.. asik mkn jek...
risau gak nih.. programe nk kuwuskan badan tenggendala sementara..
rosak projek aku..huuh!!!
hari ni, x busy sgt.. td ptg.. semua x bleh buat keje..
server 1 opis down! petir berdentam dentum kat luar.. kahkahkah
aku dlm toilet pun terperanjat..
terbantut nk.... tuuuthh
hmm, apelagi, main games lah..
nk bergayut tepon.. takut kene sambar.. x moh lah..
nk tepon sape?? dieorng pun busy kemahen..
langsung x igt aku yg jaoh nih...
hehehhe, td aku dh isi borang PERTUKARAN TEMPAT KERJA..
aku nk pergi jauh dari sini...
nak buang semua kenangan2 yang MENYAKITKAN HATI..
memory yang gembira.. akan ku simpan jek dalam peti HATI aku..
eleh.. skema le pulak!
ok lah.. chau dulu.. nk g shooping mall sat.. b4 balik umah..

No comments:

Post a Comment