BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 26, 2009

deparayaaa... 1malaysia!

hari ni ade jamuan Deparaye kat TM JB ni...
best lah.. mcm kat bollywood tuh..
makanan plak, best2..
ade capathi, tosai, roti canai.. putu ape ntah.. mcm lah.. yg x penah jupe pun ade gak..
so, ni la peluang tuh merasai semua tuh.. hehhehehe
hbs lg programe diet aku..
hehe, sambil2 makan.. dieorng bukak lagu hindustan..
siap ngan angin yg mcm kat tepi pantai..
ape lagi.. mulut mengunyah, kaki pun goyang.. hahahahaha
best2 betul la..
cuti hari tuh, aku x balik kampung.. coz ade programe bersama hosmet..
kiteorng g air terjun kota tinggi.. hahahahha
ok gak lah tempat die.. jauh pun idak.. air sejuk, tp banyak batu daaa..
silap langkah, boleh terpelusuk kaki kat batu..
aku berendam punyer leh.. sampai naik kecut segalanye.. hehehehe
sama mcm budak2 ni.. x igt dunie..
aku ade ambik gmbr.. kalo nk attch skrg, x sempat coz masing2 dh tinggal kan aku..
deme semua dh balik.. den sorang jek yg ngadap pc bersama labu2 nyer.. hehehe
tgk lah.. esok luse, aku tunjuk kan.. hehehe
callo betteaa

No comments:

Post a Comment