BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 5, 2010

bile lah nak baik..

kemarin,

aku n team kene g BP.. sebab ade meeting..
wah,, sudah byk perubahan ooo...

cehh, dieorng offer ajak balik BP semula..

hmmm, X nak argh..

kat JB lagi besh!!!!

hampir sehari aku kat sane.. sempat gak singgah mkn bariani kat tmn soga..
pergh, rindu beb nk mencekik air bandung kat situ..

besh2.. memang besh...
tgk dieorng makan, fuhh.. bukan main lagik..
semua x brani ambik kambing,.. sebab nk balik jb jauh.. kalo tumbang, sape nk tulung..
aku?? hmmm, boleh.. aku terus bawak g spital.. padan muke.. hahahahha

aku x sgt menikmati.. coz.. tekak x de rasa daaa...
selsema n batuk aku dh hampir seminggu x baek2..

x selesaa aku...

smlm, cam biase.. training futsal..
pancit aku beb.. asik batuk jek.. semput dah..
x larat aku.. ngan sakit kpala lagik..
kalau ikutkan memang nk pitam tp aku tahan jugak..
nk nafas melalui hidung... hmm idung tersumbat pulak..
nk nafas melalui mulut.. dah tercungap2..

tp aku tetap kene tahan jugak..
kuat.. kene kuat!!!! eida kuat!! hhaha

balik tuh, mandi, telan obat pastu terus pengsannnnnnnnnnnnnnnn..



No comments:

Post a Comment