BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, February 6, 2010

nak Habis kn kije yg x penah nk hbis...

hari ni aku jadi burung pungguk..

sowang2 kat opis.. sambil melayan lagu2 koleksi kakak aku.. Ct Nurhaliza..
hahaha.. berbulu telinga budak2 ni kalo dengor.. hehehe..

sape yg naik krete aku, mesti akan hafal semua lagu2 Ct.. hahahaha.. padan muke..

hari ni aku ambik 4 jam jek OT..
kalau ikutkan sekrang ni masa dh time.. hehe..

Boring argh duk umah..
x de ape nk buat.. baju semua dh siap basuh smlm..
bilik, jap lagi argh kemas.. hehe
pastu, x kan asik nk tgk tv aje.. pastu kompom tv yg tgk aku...

tu yg mlas duk umah.. tido,tido dan tido..

ish2.. x elok utk kesihatan..

igt nk ajak budak2 ni window shooping.. cuci2 mata..
dah plan ngan Sal n the geng nk g bowling..
tp x tahu kompom ke x..

besok ade pertandingan Futsal.. kat MILLINEUM SOCCER..
aku x tahu plak jln die.. main follow2 argh besok.. hehehe

aku nk maen, tp x berapa sihat lagik... tension argh beb selsema ni..
bila lah nk baek 100%.. kalau x baek lagi besok.. kompom semput den..
huuh, harapan 100% pada Sal.. hehe

caiyokk Sal, gua support lu beb!
kalau menang, gua blanje lu askrim 3 tingkat..

hehehe...

k argh, masa dh time.. nk Chau dulu..

chello bettea!

No comments:

Post a Comment