BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, February 17, 2010

gud News...

hari ini 17 February 2010..
kehadiran anggota baru dlm family aku...
little princess..
berat : 3.45kg..
yeay!!.. akak aku dh selamat melahirkan puteri nyer.. setelah 4 hari di tahan wad.. akhirnyer bersalin jugak.. walaupun x dapat nk bersalin normal.. tp x pe.. yg penting dua2 sihat.. amin..
ishh, x sabo rasenyer nk tgk..
hari ni jugak besday kak ayu.. haha.. lagi senang la nk igt pas ni.. sebab sama ngan anak buah aku..
sekarang mak ngan abah dh ada 3 cucu.. 2 hero 1 heroin..
2 hero tu pun dh cukup penat nk jaga.. habis jadik kapal karam umah.. nasib bibik ade..
tp ngan kehadiran budak2 tuh.. meriuhkan rumah aku.. x lah sunyi sangat...
suke.. suke..suke..
beshkan bile dh ade anak nie.. busan2, leh maen ngan dieorng.. hilang tension..
ok, cont balik.. sejak mama si danish ni masuk wad..
hamboi.. naik tocang la si bujang ni.. kalau mak die ade, kul 10 mlm.. kompom kene tido..
ni sejak 4 hari yg lepas.. kul 1 pun lum tido lagi.. same jek die ngan papa die.. 2 kali 5..
tp sgt memilukan bile die time die kene buli ngan aku..
hehehe.. bukan buli ape pun.. buli suh die tido petang jek.. susah sgt..
aku x kasi die maen n kluar bilik..
no toy, no cartoon movie, no lele n mimi.. ( lele = gula / mimi= sumi)
nmpak muka die cebik.. pastu sebut mamma.. huhu.. mamma.. sambil termenung..
sian.. sedih jugak aku tgk.. die rindu kat mama die..
kalau minum susu, punyer lah payah.. kalau ngan mama die, pandai.. minum mesti habis..
tp kalau ngan kiteorng, sekali teguk, lari.. sekali teguk, maen lahh...
mcm2.. danish2..
sekrang dh jadik abang.. hahaha

3 comments:

  1. pas ni danish rasalah mcm mana jadi anak sulong...hahaha

    ReplyDelete
  2. ok
    at last akk dah create google acc.ida punyer fasal tau..akk asyik nak comment kat blog xleh jer..hope skang dah ok!

    ReplyDelete