BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 12, 2009

gigit gigit..

sekarang tok mak n tok abah danish dah ada 2 cucu hero nyer.. n nak masuk 3 dah.. on d way.. hahaha..

hopefully, kali ni baby girl ler pulak.. kalau hero jugak, terbalik rumah aku... ehehehe

tabiat tok mak dieorang ni ade 1 yang x boleh tinggal.. dari dulu sampai skrg..
masa kecik pun aku kene jugak.. time baby la..

nk tahu tabiat ape???
hehehe.. gigit jari budak!
opps!!, bukan gigit sampai putus tau.. cume gigit cam cam tu jek.. tapi sakit wei.. aku dh penah kene..

aku tnya mak aku, kenapa mak suke wat cam tuh??
mak kata.. " aku geram tgk jari budak2 ni bulat2"...

laaaaaa.. hahahaha

sebelum ni danish selalu jadi mangsa..

sekarang nafys pulak.. sampai merajuk si nafys.. cemik jek muke bile die nmpk tok mak die.. hahaha

hahaha.. danish sekrang dah selamat.. sebab tok mak die dah x nk gigit jari die lagi..
nk tahu sebab ape???

DANISH DAH PANDAI KOREK IDUNG!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHHA...

Aku x tahu sape yg ajar die... korek idung pastu selet kat orang...
ni musti antie syahira die yg nakal tuh.. huuhhhh..

No comments:

Post a Comment