BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 24, 2009

TNB punyer pasal.. wei..


Dalam kenangan.....


Ikan Kelisa bapak aku dh mati...

di gara-gara TNB putuskan bekalan letrik tanpa memberitahu pengguna...

so, ikan kelisa kesayangan bapak aku tuh.. x dpt di selamatkan...

siapa yang perlu di persalahkan???


Ikan kelisa ni bernilai harga nyer.. makan ribuan ringgit tau!


hampir sama nilai dengan aquarium yang bapak aku beli tuh..


akhirnye.. bertemu ajal jugak ikan tu sebab x cukup oksigen.. adui..


yg tinggal cuma ikan pirana yang kuat makan tuh..


huhuhu.. kesian bapak aku..


tp aku puji bapak aku.. sebab die x kisah bile dpt tahu ikan die yg mahal tu mati..


kalau aku, mau dh termenung.. bertongkat dagu..huhu


mana x nyer, bonus aku pun x cukup nk beli harga ikan tuh tau..


hahhaa..



2 hari selepas kejadian,


pak teh aku, salah seorang staff TNB..


Die kata, kite bleh claim kat TNB atas kecuaian org die yg x bgtahu pengguna..


bile nk putuskan bekalan.. biasenye, dieorng akan hantar notis.. penutupan sementara..


ni x.. tetiba jek balik dari melaka.. ikan tu dh jadi bentuk U..


tanya jiran, x de letrik ke td??


ha'ahh kata jiran..


hmmm


kalau nk claim, kene ambik gambar..


sebagai bukti..


alamak!!


u know why?? hehe ikan tu dh kene tanam..


aduh hai.. hawat lambat kabor.. hmm


apa lagi.,beria lah bibik aku gali semula kubur ikan tu ..


last2, ikan tuh dah x de mata.. n badan dah rapuh..


hahahahahahaha...


biarlah, dah x de rezki..









No comments:

Post a Comment