BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, August 5, 2009

tahlil + milo

hari ni ade tahlil... kat opis aku..
first time, aku join..utk kat JB la..
best la jugak..
seronok.. ramai geng yang 1 kepala.. ( memang lah 1 kepala, kalo 2, cam alien plak..) hahaha

kak chik masak sedap..
x sangka kak chik boleh masak sesedap tuh..
caiya lah kak chik..
wa tabik spreengggg...

aku dah mula rasa seronok berkerja di JB..
Aku akan berubah dan beri komitment yang terbaik..
aku akan belajar sungguh².
aku akan ikut amanat bos besar aku...
segala nasihat bos memang bermakna..
baru lah aku sedar,
perubahan ni memang ade hikmahnye..

sekarang, aku nk mulakan hidup baru...
aku dah x nk pikir lagi masalah² lain.. x de hasil pun utk aku..
aku perlu ubah diri dan hati aku untuk jadi kuat!!

minum lah milo!!!! hahahahaha

3 comments:

  1. cis.ini punya semangat.mmg betul2 melayu lah!.

    ReplyDelete
  2. hahaha..oit kuwe...komen lu mmg marbeles la..hahaha

    ReplyDelete
  3. Kuwe: i memang semangat patriotik le u..

    liliyuli : u shut up lah! haha

    ReplyDelete