BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, August 17, 2009

musim sakit mata...

lepas satu.. satu.. ade jek yg sakit mata..
sekarang tgh musim ke??

macam2..

tp yang paling aku kesian, danish... hmm, cian, x encem die.. mata sebelah sakit.. meleler jek air mata.. perit tau.. merah dan bengkak.

kalau aku bleh ganti die, aku ganti.. biar aku yg tanggung sakit tu..

die budak, mana lah tahu ckp kalau sakit.. ape yg die tahu.. nangis..
danish mudah demam.. tu yang risau..

minggu lepas, aku balik kmpg..
aku tanye die, "danish demam eah?" sambil rasa kepala die.. panas skit..

pastu dia cakap.. " mam..mam.. sambil angguk kepala" hehehehee..

walaupun mata die sakit, tp tetap dengki orang..
ambik barang,pastu lari.. itu lah keje die..

bile nampak anak dara sebaya die, mula2 " muah," (cium .. ecehh, sayang le konon..)
pastu, die akan tarik baju.. nk gigit..

(mentang² gigi dah complete, belagak sehh..)

sekarang, die dah pandai bukak almari..
habis almari baju die, penat bibik lipat baju die, die tarik 1 level, berterabur semua, pastu buat2 lipat..

(ini dinamakan, x de keje..cari keje..)

kalau kat dapur tu, kabinet bawah memang x boleh letak ape2.. semua die check.
nasib kuali tu berat, kalau x.. mesti die dah bawak lari..

hmmmm, danish.. danish...

garu kepala atok die.. hahahahahahahahaha

No comments:

Post a Comment