BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 12, 2009

activiti2 gua

hari ni ade AC..
Cam biase lah.. sibuk skit.. penin tengkorak.. byk no nk kene pikir..
check tuh, check ni..

hmm, bile lah nak habis azab nie...

next year, lagi busy gamaknye..
nk focus study, keje lagi.. kelas aero lagi.. huuh..
aku nk kene pandai isi masa ni...

baru lah aku tahu, MASA ITU EMAS..
kalo dulu asik poye2 jek..
la ni.. kene focus!

tp ade jugak masa nk enjoy ngan hosmate n opismate..
byk aktiviti yg kami dh buat n nk buat lagi...
hehe.. cuti mingguan di isi dengan penuh aktiviti..

aktiviti yg sudah dilancarkan baru2 ni adalah :
~ ekpidisi di air terjun Kota tinggi.
~ activation for Uji Suara di Angsana Mall, meriahh beebbbbb!! ramai member aku yg join.. chaiyaa lah u oll.. tabekk springg wa kasik sama luu..

aktiviti yang akan di lancarkan..
~minggu ni, kami mewakili TM Johor utk event TiaraNita di KL.. Seronok beb!!
disponsor 100%.. games banyak.. ade leisure hunt, pertandingan gubahan2 hantaran . bunge.. mcm2 lah.. n kami akan pastikan, hadiah pertama-- Johor yang dapat.!! yang pegi bukan calang2 olang beb!! wa ckp same luu..

utk programe next week,
~aku dh plan nk buat pertandingan bowling Gadis Melayu 09.. ramai yg nk join.. wahh, best lah dieorng.. semuanya sporting.. suke2.. i like u oll.

~plan kedua.. activation for uji suara di adakan lagi.. kali ni lokasi di Diva beb!!..

biase lah.. sibuk2 kerje.. nk gak release tension.. tul dok??

hehee, ok..

utk programe next month,

~ kami n group JU.. uncle2 bestfren .. nk g memancing!! naik kelong beb! insyaALLAH, kalo cuaca baik..
yuhuuuu, pengalaman2... budak2 Jb ramai gak yg nk join..

siyess beb, dieorng semua sporting gile..!

plan ape semua jadi.. gerekkk sehhhh!

~ pasni, aku akan mengikuti kursus kawin pulak...

hehehe, aluu la.. kahkahkah

hmm, itu aje yg aku fikir buat masa ni uu..

daaa..









No comments:

Post a Comment