BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, November 19, 2009

kawin?? duk dap duk dap..

hahhahaha,,
hari ni dlm email, antara aku, mak n kakak- kakak aku yg jauh di nun perantauan..
sibuk lah membincangkan pasal "majlis kawin aku".. hahaha
nampak gayanyer, ramai kakak2 aku yg sudi nk sponser..
~ bunger poho la,
~ muffin / ade pulak yg sanggup nk buatkan cup cake.. hehehe.. rajin betul..
mcm2 kene soal.. ade kakak yg nk interview dulu la,..
kalo x sesuei, kene cancel.. huhuhu..
aku cube le tnye, soklan nyer cam ne??
simple2 jek kan??
hmm, dgn spontan nyer kak long aku kata.. " soalan mudah je...dah potong?"
hahhahahaha... mengarut jek kak long den nih..
hmmm, ok, pasal tu kite continue tahun depan jek lahh..
kalau u oll dpt kad jemputan, jadi lah semue tuhhh... hehhe
ok, hari ni den kene balik kampung, atok den sakit la...
lagi pun rindu gak ngan si danish n nafys tuh...
besok nk bawak dieorng jejalan lah...
daaaa...

2 comments:

  1. kalau cmtu, org tu msti kena jwb..'of course'..baru konfom dh potong..:P

    ReplyDelete
  2. betol ker ida nk kawin??/
    amin.....

    ReplyDelete