BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 3, 2009

kerusus di melak..

hmmm, sgt mengembirakan.. dimana aku dapat lari dari kesebukan kerje... sebuk lah sgt.. maklum la.. STORM.. Hehehe..
aku kene g kerusus di melaka.. 2 hari beb!! 2 hari..
aku kene belajor ilmu n skill baru.. iaitu NIS System..
mula2 ingat, binatang pe le tuh... lapas dh belajor... ooooooo...
bak kata along, balajar mesti sampai O.. hehhe

aku berulang jek ngan bonde n member aku dari JB.. x hingin argh nk tido hostel.. low class.. hehehe, x baek oo..

Setibe jek aku kat lokasi, hati aku tersentak lagi... tetibe jek rasa sebak+marah+rindu.. = ya Allah, kuatkan lah hati aku... die tetap kawan aku dulu..

kalo dulu, bile jumpe..mesti salam pelok arab.. sekali jupe, mesti ade mcm2 cite.. tawa2.. lawak2.. hehe

skrg, selisih pun die x nk..hmmm, beso sgt ke dosa aku..

walaupun, die dh benci sgt2 kat aku.. tp aku tetap kenal n anggap die mcm dulu..
ckp lah ape.. aku dh x kisah dh.. nk kutuk ke, nk memfitnah ke.. buat ler..
hmmm,
tetibe teringat pulak zaman meronggeng dgn die..
rasa sekejap jek.. rupenyer dh 4 bulan kami x bertegur sape.. ya Allah, ampunkan lah dosa kami.. berdosa besar sebenarnyer kalau dh lama x bertegur.. tp ape aku boleh buat.. aku dh cube, tp die berkeras hati.. so, terpulang lah...

aku ni manusia biase.. x boleh nk mengubah takdir...

aku skrg dh tawar hati... byk bende dh aku dh telan..

tuhan jek lah yg tahu...

semua orang banyak buat silap.. tapi anggap jek lah semua tuh pengalaman hidup!!

x semua yg sempurna..


No comments:

Post a Comment