BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 14, 2009

smlm, 23 tahun..

hahaha...

semalam.. besday den... x de ape yg surprise pun..
cume terkezut skit.. bile smlm sampai jek rumah... osmet peranjatkan aku kat tepi pintu..
heheh.. siap nyanyi2.. malu aku.. hahahahah..

anyway, thanks la..

hahahaha... masa kat kmpung.. tuk besday aku.. bonda aku masak kan lauk favorite aku..
sambal sotong garuda.. best wei.. hehehe..

ayahande pulak kasi wit...beli kek.. huhuhu.. malu.. huhuhu

pastu ade lah kengkawan lama yg wish besday aku... thanks lah kat korang.. n org tuu..
hahahaha...

utk besday aku,

aku cuma harapkan yg terbaik jek dlm hidup.. harap rezeki aku di permurahkan.. harap di temukan jodoh yg baik.. amin.. harap segala perancangan dan impian hidup menjadi kenyataan..
dan hidup ku di rahmati oleh Nya.. aminnn..

tu jek.

1 comment:

  1. happy belated besday to u,ida...mira doakan semoga pnjg umur...d murahkan rezeki..dan cpt ketemu jodoh...amin...

    ReplyDelete