BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 9, 2009

selamat kembali Ibu..

semalam,
kepulangan Ibu dan pak ndak dari Tanah Suci Mekah..
Syukur Alhamdullillah.. dah selamat semuanyer...
Jgn slh anggap ok, Ibu adalah kakak kepada bonda aku..
kami memanggilnyer Ibu kerana die x suka panggilan lain...
masa pergi, aku x dapat nk hantar kerana ada urusan penting di JB.. dan cuti di bekukan..
dan ingat masa ibu balik, nk pergi jemput..tp x di izinkan jugak.. coz aku perlu menghadiri kursus..
so, i'm so sorry Ibu..
x dpt nk ambik berkat debu tanah suci..
hmmmm,
ape yg menyedihkan.. seperti yg bonda ku ceritakan..
Ibu menangis teresak2 sebab teringatkan arwah atok aku yg meninggal 2 minggu yg lepas..
tok wan aku adalah bonda kepada ibu aku.. ( faham x?) kalo x fhm, rujuk kamus..
ibu aku seorng yg amat manja ngan atok aku sejak die kecil lagi..
bak kata org tua.. "buah hati mak"..
sepanjang atok aku sakit dulu sebelum raya puasa, ibu yg selalu jaga kat hospital..
tp yg sedih nye, saat permergian bondanye.. die x dapat melihat, memeluk dan mengucup buat kali terakhir..
kerinduan itu terasa..
aku sebagai cucu, amat terasa kehilangan.. inikan pula seorang anak yg x dpt melihat lagi wajah ibu nyer...
sedih memang sedih...
tok wan aku x dapat menunggu kepulangan anak nyer..
itu semua kuasa tuhan..
kita tetap milikNya..



2 comments:

  1. LEPAS RINDU...
    ALHAMDULILLAH...SUMANYER SELAMAT...

    ReplyDelete
  2. alhamdullilah... tp kami semua rindu kat tok wan.. huhuhuhuhuhuhu

    ReplyDelete