BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 16, 2009

emosi

emosi pagi...
tudey is boring days.. rasa maalaass tul nk bangun g kije..
hari ni punch card kul 8.20 a.m..
jalan pun mcm org yg x berpijak di bumi yg nyata... heheheh"ayt kak depan aku nih" hehe

kami penat actuali.
smlm smpi kul 10 mlm..
dari KL, cIK Linda kite yg drive..
aku drive dari Pogoh smpi JB..
pas mamam2 kat hentian pagoh.. terus gerak menuju kesarang masing2..
alhamdullilah, kami smpai dgn selamat ..
sepanjang perjalanan asik hujan aje..
jalan licin.. tp aku degil.. bawak tetap nk laju..

nk buat cm ne.. jiwe mude.. always nk race bile tercabar.. heehehe
tp dipikiran, sentiase igt orang2 yg tercayang... haha

kami dpt byk hadiah.. ade 22 hadiah.. dgn 8 survenior from tiaranita.. masa g hi-tea ngan nenek miera.. hehe
Huuh, kami dapat bergambar n bersalaman ngan Tun Siti Hasmah mengikut state..
kami yg paling mude.. hehe..

byk gmbr.. nanti actach la,, hari ni x dok mood..
ponat masih terase..

emosi petang,

td berchat ngan kak angkat kesygan ku.. hehe
die bagi berita baik.. hehe..
aku sangat gumbire dgn berite itu..
hehe..


ok, soklan sekarang, sape nk teman aku g tgk wayang 2012??


2 comments:

  1. heee...sonoknyer dapat rehat kat umah smlm..

    p/s:utk adikku yg degil ni..ada pesan akak nk smpikan ni,...jgn memandu keta laju2 yer,..tau la awak tu berjiwa muda..kakak mu ni duk sblh mu jer masa tu..nsb baik tido..klu la mira tak tido masa ida drive,mahu tak nyer mulut nenek ni bebel2 jer..hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahhaha.. masa miera tido tu, nk jek orng buat2 brek.. heehhe

    ReplyDelete