BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 24, 2010

crite ku di kampung..

huuh, lama aku balik kmpung kali ni...

besh duk umah.. jaga damia, melayan kan kerenah si iman, danish ngan nafys..
yaAllah, budak2 dh membesar.. bab gaduh memang suke..

nk2 anak buah aku 2 orang tuh.. suke buli iman.. si danish, suke babab iman tnpa sebab...
aku nmpak, aku pukk tgn danish.. aseeee die.. nk jd gengster eah..

si danish ni, suke buat muke kesian... nanti bile kite marah.. mula la.. cemik.. lari kat bibik..
x kawan kite le tuh kunun... aleh..

si nafys plak.. suke kejor iman guna woker die tuh... mencecet cecet si iman lagi, smpai lari x cukup tanah.. nk selamat kan diri punyer pasal...

kesian iman.. aku jadi backup die hari tuh.. die sntiase ngan aku..

hari isnin hari tuh, mak ngah aku yg jaga iman, nk g hospital.. so, iman x de sape jaga..
so, ayah die hantar lah kat umah aku..

hmm, x sampai setgh jam duduk.. dh kene pekkkk.. (pukul, gaduh ngan si danish...)
geram aku bujang tuh.. gengster x bertempat..

kadang2 dieorng kamcing.. nk2 bile dieorang dapat job baru.. iaitu.. main air..
habis.. dua dua lenjun... basah baju...

huuh,, mengucap aku.. sabor jek ler..

hmmmm, dh lah aku pose time tuh... budak2 ni buat hal..
nk angkat tepon pun berebut.. hmmm.. mcm2.. tp seronok!! hahaha

syg dieorang... buah hati aku tuh.. hehehe.. kalo x de, sunyi rumah..

mlm tu pulak,
akak aku kluar ngan suami die.. so, aku di tugaskan utk jaga damia..
sian mia, pewot kembong.. asik nk mendakap jek.. nangis x sudah2..
lama aku jaga die..

nk2 sekarang die dh rajin tido lambat.. bile siang, mia tido jek..
bile stat kul 12, mula lah bulat bijik mata die.. haik.... akak aku letih.. so, die kata nk tido dulu..

so, aku ngan adik aku gilir2 jaga.. aku letih gak hari tuh,
last2 adik aku jaga dulu..dari kul 1 smpai 2.. mak aku pulak jaga dari kul 2 sampai 4..
sian mak aku... last kul 4, aku bangun... walaupun ngantok.. tp bangun gak, buat kan susu..sambil dukung.. huhu..

aku turun bawah jek.. bagi susu, siap dodoi.. hmmm, x sampai 15 mint.. tido dh si mia ni..
hahahaha..

terus aku kasi mama die..

aku ape lagi.. sambung tido lah balik... hahahahhaah

mcm2 crite dah kat umah aku... kalau dulu, atok aku ade..
mesti seronok... huhuhu

aku rindu sgt kat atok aku... hari tuh cuma dapat peluk cium baju die jek..
aku rinduuuuuuuu sgt.. :(

No comments:

Post a Comment