BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, March 8, 2010

team building.. Kem sg.Udang Melaka

haalluuuuu...
hehe, akhirnyer tamat lah sudah team building Csm kat kem sg.udang..
uhhh, manyak jaoh loooo..

tp alhamdullillah, kami sampei dgn selamat..

kami tibe dlm petang.. aku di tugaskan utk jaga pendaftaran bg team JS.. ada lah assistant.. si ipa..
bile semua dh sampai dlm mlm tuh, ade presentation skit dari my bos.. huuh die kalau bercakap, susah nk stop.. hehe..
pastu kami ade discusion utk setiap kumpulan.. bincang punyer bincang sampai kemalam..
mata aku ngantok giler.. letih beb..

pastu bile settle jek, terus balik bilik, den trus membuta.. x igt dunia dah...
dah lah panas.. rsa nk tido atas simen jek.. hmmm, nyamuk?? jgn cakap. . mlm tuh semua jadi penderma darah kepada nyamuk... byk tol..

ok, start games pada besok nye...

pagi tuh, cam biase lah.. sesi erobik... pergh, caya la en.shohor.. die bleh jogging tanpa henti selama 4 or 5 pusingan... jauh tuh.. tp semangat die.. aku kagum... kalo aku, dh pancit dh..

apa2 pun, syabas!! hahaha

k, pastu senam tuh, kiteorng mamam.. pergh.. nasi lemak + ayam goreng tuh...
aje..( x gune la erobik tadi.. hahahaha).. hmmm, benda dh tersedia, bedal jek lah..
kene isi pewot nih, pasni ade programe jungle tracking.. n cari harta karun..
hopefully, x jadi cam taon lepas.. kenangan kat mersing, huhu.. aku kene gigit penyengat,...
perghhh.. sakit tau.. sehari tangan aku kebas.. sampai sekrang tuh bekas die ade..

serik aku..

k, pas jek jungle tracking, kiteorng ade praktis menembak.. menggunakan senjata M16 n pistol..
Gune peluru idup tuh... first time aku cube pegang.. berat giler.. setiap orng di beri peluang tembak 10 peluru.. ( 5 peluru secara menyarap, dan 5 peluru lagi secara berdiri).. tgk sape kah penempak tepat sasaran.. aje terror..

hehe.. pastu test guna pistol plak.. seorang tembak 5 peluru.. aku tembak x tepat dah... x jatuh pun piring.. huhu.. walauapepun, itu semua pengalaman.. baru lah aku tahu, cara askar menjaga negara.. hehe, kalo aku, aje sakit bahu jek..

pas belajar mengunakan senjata jek, kiteorng rest and then bermandi manda.. ( kat bilik air k, bukan kat pantai..) hehe.. dieorng semua rehat kat bilik.. tp aku test system utk majlis mkn mlm karaoke.. aku just testing jek.. micropon.. sekali abg band tuh.. suh nyanyi.. apelagi.. aku nyanyi argh.,. sampai 6 lagu.. aje dashyat.. hehe.. tp memang besh bile gune live band.. walaupun kelakor , x reti nk masuk lirik.. tp abg drum tuh, best... die ajar cara2nyer.. hehe.. seronok giler lah time tuh.. abg tuh pun bleh tahan.. tp x tahu argh, dh kawin ke blum.. hehehhe..

bile ptg pulak, ade sambungan presentation by group.. group aku no.4..

bile habis jek present, aku terus chau.. g siapkan preparation utk games sukaneka.. huuh, rentung aku.. di terik matahari yg tersgt2 panas.. antara acara2 nyer adalah.. tiup tepung , cari bende, raje telan epal, dengan belon berair.. heheh.. yg paling seronok.. belon berair.. kiteorng main campak2 kat orang.. memang basah giler.. hehe.. n the last games, futkat.. ( sebenarnyer futsal tp di sebabkan orng lelaki kena main gune kain pelekat.. trus jadi futkat.. hehe) tp memang kelakor.. masing2 mcm orng baru pas sunat.. hahahha, termasuk la bos aku..

alhamdullillah, semua jek settle dah.. cume ade berlaku insident skit.. exec aku.. tersungkur.. sampai bahu retak.. kesian..

k, pas habis jek games, kiteorng standby utk siapkan mlm BBQ ni.. aduh, penat x ilang lagik..
tp just tolong skit2 jek.. bie mlm jek, semua dh ready..
huhuhu, galat.. coz x dapat masuk pertandingan karaoke tuh.. huhu.. tekak aku sakit giler mlm tuh.. x belh nyanyi langsung.. masa tgh hari td, ok.. bile mlm.. pergh , perit giler.. hmmm, sabor jek la..

mlm tuh punyer programe habis dlm 12 mlm..
semua dh letih.. terus pengsan.. aku n beberapa orng ajk jek x tido lagi..
sebab settle kan pasal markah2 keseluruhan.... penat mmg penat,, tp berbaloi.

besok nyer, huuh, time balik..semua pakai seragam.. cantik.. hehe..
en.shohor sempat present.. huhuhu.. nagntok..

pastu baru lah penyampaian hadiah.. n sesi bergambar..
dalam kul 10 pagi tuh, semua chau.. balik kesarang masing2..
hmm, member2 aku, sempat pulak nk g cari belacan.. hmm..layan kan aje..
k, tamat lah sudah crite ku..


1 comment:

  1. panjang nyer cerita cik ida kiter ni..aper pun enjoy kan!!!

    ReplyDelete