BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, March 30, 2010

memory Mlm Nostalgia

besh.. besh.. besh..

malam nostalgia TM Johor.. 26 mac 2010
best tuh, rugi pada deme yg x poie... hehe..
makanan?? kurang besh.. cam same jek menu die..
mkn umah keje kawin lagi sodap.. dpt ambik berkat.. hahaha

gambar?? x leh uploade.. bahaya..
mana x nyer, seumur idop aku, x penah aku pakai baju lagu tuh...
hahaha.. kunun nk ikut konsep retro.. tp... metro..haha
apo2 jek la..

aku n the geng, salah seorang ajk yg di tugaskan pada malam tuh...
so, kene la mekap makap bagai.. tebal2.. bak kata die.. bedak sampai 3, 4 inci.. hahaha
semua dh mcm tepung kormak..
dengan celak dh mcm burung hantu... burung hantu pun x mengaku spesis die.. hahaha

mlm tu semua voug n d vass..
ade yg pakai rambut pelesu bagai.. mak eihhh,semangat sungguh.
walau apapun, mlm tu memang enjoy!

ade yg lepaskan gian.. menari sakan kat belakang..
besh2.. joget lambak.. hahaha
sempoi argh u oll.. i like.. hehe

penyanyi undangan mlm tuh, jay jay.. ok lah.. semua terhibur.
kiteorng siap dpt bergambar lagi atas pentas.. semua lupe diri dah..

tp nasib jay jay.. kalo ct.. sorry argh korang nk bergambar.. asik muke aku jek yg terpampang kat pentas.. hahaha

hmmm, igt dapat argh bawak balik mesin basuh ke.. utk lucky draw..
hehehe.. sebab mesin basuh kat umah.. dh uzur.. tp leh gune lagi..
huhu.. sampai tgn den pun terputaq.. sakit urat.. nasib x patah..
huhuuhuhu...

sakit tau!.. nasib en.yokoyoko ade..
alhamdulillah, siang ni dh ok dh..
kadang2 jek rase sengal labu skit.. hehe

k, masa mlm dinner tuh,
ramai gak lah jupe kengkawan opis lame.. alhamdulillah, ramai yg masih mengenali lagi aku ni.. haha

aku ade terdengar statement.. "kawan awak tu x nak jupe awak.. terukkan die tuh"
hmmm.. memang teruk pon.. tp ade aku kisah??
die id0p ke, die mati ke.. peduli hape aku..
meyorok la ko! cam katak bawah tempurung... hahaha.. mangkuk

hish, tetibe ter emo pulak di pengakhiran blog..

hmmm, hidop perlu di teruskan..
bersama keluarga, bakal suami, kawan2 ku yg di sayangi.. aku suke korang!!.. besh2.. semua besh.. sporting! seronok duk JB..

i like u oll.. muah!!


1 comment: