BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, March 10, 2010

kuss semangat.. kurang 3 saat, kompom koma

hi...
todays is boring days.. bcoz.. salah sorang member rapat aku x de.. cuti kawin.. hehehe
tapi mira n the geng ada.. mlm ni dh plan nk tgk wayang.. niyang rapik!!. huhuhu

huuh!!
k, skrg nk crite pasal kes 2 hari yg lepas..
saat paling mengerikan...kurang 3 saat, kompon kiteorg koma..
hari tu g pasar mlm kat kmpg majidee.. ngan sepupu..
balik dari pasar tu, aku tersilap jalan nk kluar ke jln tebrau..
cari2 x jupe.. last2, jupe jugak... aku pun folow lah... kat situ ade simpang 3.. ye ke.. tgk mcm 4 jek..

niat aku nk melintas ke kanan.. tp ade kreta.. so, aku tunggu la kejap.. bile ade kreta yg nk masuk dari kiri, die bagi aku chan tuk kluar dulu.. so, aku pun kluar lah.. sebelum itu aku perasan blkng kreta tu ade teksi yg nk terus... laju la jugak

dan sebelum tu jugak, aku pun perasan kerete sebelah kanan aku pun ada , aku tgk slow lagi.. so, aku kluar jekla... rupenyer, kreta tuh dh dekat.. laju giler.. dan hampir merempuh aku.. nasib cousin aku nampak, then die tarik stereng aku ke kiri... kat sebelah kiri pun ade teksi lalu.. cepat2 aku terik ke kanan semula.. huuuh!!, bile berfikir balik, kalau terkene tuh, kompom bahagian driver habis.. koma aku kot.. ish3..

lepas insiden tuh, pucat muke kami berdua.. jantung aku terperanjat.. berdebar sampai kat umah.. huuh.. ya ALLAH, alhamdulillah, panjang lagi umur aku..

2 comments:

  1. takutnyer mira dgr kisah benar ida ni..tp syukur alhamdulillah semuanya selamat,kan..

    ReplyDelete
  2. hari tu nasib ku baek... kalo x, kempunan si ayun nk mkn nasi kerabu.. hahhhaha

    ReplyDelete